6 Şubat 2008 Çarşamba

zapping tv

07 yazından televizyon ekranlarında sıradan bir gün - (07summer ordinary day zapping tv)

Bu çalışmam geçen yaz(07) kayıt ettiğim, televizyon ekranlarından söylenen cümlelerden oluşuyor, Sıradan bir Ağustos gecesi saat 00:30 ila 01:10 arası (saatinden tam olarak emin değilim) televizyonda zap yapıyorum. Bu performansı herkes evinde yapabilir. :)

ensturmanlar ; TV ve Kumanda

Televizyonun kanal sayısı benim perde numaram ve 30 (37 ekran bir akai) malzemem fena sayılmaz. Performansım toplamda 7 dakika 42 saniye.


Televizyonu sadece ses yapması için açanlara hitaben.
Farkındalıklar adına.


Projeye Voice of Rooms projesi kapsamında myspace'den ulaşabilirsiniz.
- zappingTV

Televizyon ekranlarından söylenenlerin kısmi metni aşağıda yazılıdır..

baran gulesen


*************************************************************************************************************************
televizyon açılır.

pardon erkan abi özür diliyorum
rica ederim
yani sizin sıkını nedir oraya çıktığın anda ekrandan biz izliyoz tamam yani herşey keyifli

gider gibi görünüyor ama ortam geriliyor bambaşka bir yere gidiyo iş
pardon bişey söylüycem orada bir sunucu jüri heyetine.

veya şeye diğer belediye yetkilileri normal görevini yapıyor hiçbir problem yoktur.
problem nerde acaba
problemler burda evet ikincisi bizim sektörümüzde tabi.

ikisinde ceza sahasına ulaşmıyor.ivan kordoba.

mehmetçik kuzey ırak sınırında teröristlere göz açtırmıyor.bölgede kuş uçurtmayan türk silahlı

kuvetleri gündüz olduğu kadar gece tatbikatlarınada ağırlık vermeye başladı.

!!! inşşahlah çok şey olur pardon çok istediğim şeyleri gerçekleşirmek mesela en çok istedin

rol nedir mesela !!!!

şimdi studyoya dönüyor ve yorumları alıyoruz.
bu vtryide izleyince kronolojik olarak alişanın neden demet akalınla o cümleyi kurunca sessiz

kaldığını anlamış gibi olsakta bence her halikuarda da alişan se...

hadi tatlım hemen dolaba gir.

herşeyin zamanı var bir dahaki sefere...

gel ablana geeel olay olay olay !!!
kucağıma geeel...

bizi sevmiyordu o kendisinde bişeyleri seviyordu.şimdi ortaya çıkan bu avrupanın kimlik

bunalımında buhranında başka birşey olmaya başlıyor çünkü reel olarak hukiki olarak sosyal

olarak.

Farketmedim suçları ayırmadım otarite geliştirmek yazıyı ve sözü suç sayan kanun maddelerini

aşmak yetiyordu. birgün insan edebiyat ve sinemanın demir parmaklıklar ardındaki zorlu

macerasına yakın plan yapıyor.

Sorun destekleme ile çözülemez tek başına desteklersiniz ton başına 100 dolar verin

ihracatçıya ihraç etsin.

... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#... ;**?)^#$>£ ...
gt;£ ...
gt;£ ...
gt;£ ...
gt;£ ...
gt;£ ...

bişey söylemek istermisiniz o konuda
katılmıyorum yardım ve yataklık etmek eğer ak partinin cumhurbaşkanlığındaki o atamasının

önünü kesmek yardım ve yataklıksa evet biz onu

... $½*)#.>< ... sülalemle kötüyüm televizyona çıktım evladımı arıyorum diye. ben kötüyüm kimse kapımı açmıyor ailem biz bittik ben büyüklerime sesleniyorum dört buçuk ayda telefonum dinleniyor bunu nasıl bulamıyorlar bir ekmek çalanı bir hırsızlık yapanı buluyorlarda benim inanın şu na inci hanım türkiyede fuhuş sektörü. ...müzik... hani ben kampanyalara şöyle bir baktım mesela chp nin kampanyası hiçbirşey demiyor şimdi chp zamanı halk kazanıcak iktidara yürüyoruz cumhuriyet kazanıcak. moronun çıkarılması hazmız için beklenmedik sorunlar yaratıcaktı. çok zor olduğu için ilgimi çekti daha önce hiç yapılmamıştı insanı çok heycanlandıran bir projeydi daha önce hiç denenmemişti. ...müzik... büyük bir kavga başlıyor büyüklük ciddi bir silah erkek bir hipopotamın boyu dört buçuk metreye ve kilosuda 3 tona kadar çıkabilir. lafa geldimi erkek milleti şimdiki kızlar delirtir milleti. . $½*... . ..müzik. gerekse kluble anlaştık hiç bir sorun yok ama bizim ııı antlaşma koşulları çerçevesinde fevziyle antalya sporun görüşmeleri sürüyor oda bitince imza töreni yapılca ama... asasina tabidir mahhali idareler yani yerel yönetimler yerel ve müşterik ihtiyaçları karşılamak için ııı kuruluyor olmasına rağmen bu yasaların tümünü birlikle ele almak e2 elalem 3 pasaparola yabancıl, yabancı değil yabancıl e1 e2 e3 egzotikti bu da sizle devam ediyorum yalnıştan kurtarmak tasih etmek d düzeltmek düzeltmek doğru yanıtıyla bu bölüm tamamlanıyor gayet güzel bir yarış.

televizyon kapanış

*******************************************************************************