20 Eylül 2008 Cumartesi

Ses kütüphanesi - SOUND LIBRARY

Bu yaz (2008) Voice Of Istanbul projesi için nerdeyse bütün Istanbul'u gezdim. Mağlumunuzdur ki sadece gezmedim. Dolaştığım yerlerde atmosfer sesleri yanında kuş, deniz, vapur, tranvay, otobüs ve çeşitli foley kayıtlarıda yaptım.

Yaptığım kayıtların yüksek standartlı olması açısından bütün sesleri 24 bit 96 kHz de kayıt ettim. Elimde pair bulunması dolayısıyla kayıtlarda rode Nt1 mikrofonlarını kullandım.Kayıt cihazı olarak da m-audio microtrack II kulllandım.

Yaptığım bazı kayıtlar inanilmaz uzunlukta ve çok dağınık, fakat bir iki TBlık bir sample kütüphanesi farklı farklı harddiklerimde yer tutmakta. Eğer zaman bulursam ve burada yayınladığım sesler ilgi görürse diğer sesleride ayıklayıp bir sample kütüphnesi yayınlamayı düşünüyorum. Ama yayınlamadan önce burada birkaç sesi sizlerle paylaşıp fikir alışverişi yapmak istiyorum.

Burada yayınlanan sesleri isteyen herkes istediği gibi her işinde kullanabilir, ayrıca bir ücret veya telif ödemenize gerek yoktur. Ama sizden ricam lütfen indirdiğiniz dosyayı burada bildirin ve hakkında bir yorum yapın. Ayrıca duymayı arzu ettiğiniz özgün başka sesler varsa ( foley , atmosfer sesleri, ses efektleri) onlarıda yazabilirsiniz.


Kulaklarınızı açın ve kayıtların keyfini çıkarın...

Parkta Oynayan Çocuklar 00:37 - (6.689 mb)

Issız yoldan araba geçerken (Gece) 00:54 - (9.557 mb)

Issız yoldan birkaç araba geçerken (Gece) 01:21 -(14.362 mb)

Dalgalar kuytuda ki kayalara vurur 00:27 - (4.852 mb)

Fındıkzade Cuma Pazarı 01:32 - (14.077 mb)

Fındıkzade Cuma Pazarı2 01:27 - (15.508 mb)

Gök Gürültüsü ve Yağmur 00:17 - (3.073 mb)

Gök Gürültüsü ve Yağmur2 00:31 - (5.489 mb)